آزرده دل از کویِ تو رفتیم و نگفتی
کی بود؟
کجا رفت؟
چرا بود و چرا نیست؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من اگه بخوام تنهایی رو معنا کنم میگم:
بعد از شنیدن خبرهای خوب؛ کسی رو نداشته باشی که براش تعریف کنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اسم قاتل ها بد در رفته وگرنه هممون با حرفامون خیلیارو کشتیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دعا کن مرگ من را از غمِ عشقَت رها سازد
وگرنه تا قیامت روی آزادی نمیبینم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همه چیزش را از دست داده بود، حتی تنهاییاش را
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نهایتا
دل به جایی میرسد که
دو راه بیشتر ندارد :
یا باید "خون" شود یا "سنگ"
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
از بس که خلق پشت نقاب ایستادهاند
باور نمیکنند منِ بی نقاب را
♬
https://eitaa.com/bestrong_s