دستانم با نوشتن غریبی
میکند، اهل دقت دانند،
که هرگاه با چیزی بسیار
دمخور شوی بعد از دقایقی
ناآشنا و غریب میشود ..
به طرزی که باید از تفکر به
آن فارغ شوی تا بلکه مجدد
تشخیص ِهویت ِآن را بدهی .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
درونم قفلی بی کلید جا مانده،و در سلولی انفرادی هستم که هر روز کوچکتر میشود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پشت محکم ترین شخصیت ها صدای خورد شدن استخون تجربه ها میاد؛
پشت آروم ترین صداها اشک و بغض و فریاد حس میشه؛
پشت مهربون ترین آدما پر از طعنه ها و کنایه های بقیه پیدا میشه؛
پشت هر ویترین خوشگلی انباری درهم ریختس
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
صرفا چون هیولایی رو جلوی چشمت نمیبینی به این معنی نیست که هیولایی درکار نیس..!
حواست باشه که با خوب بودن کسی بازی نکنی چون همون آدم هیولای درونش رو رام کرده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
درد من تنهایــــی نیست!
درد من این است ڪه هر روز
از خودم میپرســــــم
مگر خودش مرا انتخاب نڪرد؟
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید سالها بعد ؛ وقتی باهم رو به رو شدیم بگیم :
این غریبه چقدر شبیه خاطرات من بود.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ما هرچه را ك باید از دست داده باشیم . .
از دست دادهایم ما بیچراغ به راه افتادیم ؛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی برگشتند به یاد بیاور
چگونه رفتند ، دوباره این کار را خواهند کرد
:|
https://eitaa.com/bestrong_s