درد من تنهایــــی نیست!
درد من این است ڪه هر روز
از خودم میپرســــــم
مگر خودش مرا انتخاب نڪرد؟
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید سالها بعد ؛ وقتی باهم رو به رو شدیم بگیم :
این غریبه چقدر شبیه خاطرات من بود.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ما هرچه را ك باید از دست داده باشیم . .
از دست دادهایم ما بیچراغ به راه افتادیم ؛
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی برگشتند به یاد بیاور
چگونه رفتند ، دوباره این کار را خواهند کرد
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من اگه تو رو فراموش کنم دیگه هیچ خاطرهی قشنگی ندارم که بهش فکر کنم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
آیا فکرمیکني به همین سادگيست که
براي ِرهایي از یک زخم ،
آن را ببندي ؟ .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
به فصل محبوبم رسیدیم
به زرد و نارنجی درختها
به آواز ابرها
به رعد و برق و باران .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آدمایی که میرن هیچوقت دلتنگ ما نمیشن، چون اگر قرار بود دلتنگ بشن نمیرفتن. اگر یه روزی برگشتن دلشون برای خودشون تنگ شده، وقتی کنار ما بودن
برای حال خوبشون کنار ما
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه یکیو داری که که تنها با نگاه کردن به نحوهی چت کردنت و کوتاه جواب دادنات، ایموجی فرستادنات حس و حالتو و ناراحتیت رو میفهمه
تو خوشبختی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s