زندگی یک صفحهی امتحانه،
هرطور تحویل بدی، هرطور
حلش کنی، هرطور بنویسی،
همونطور هم باهات تا میشه !
فقط تنها فرقش اینه که از
این داستانا نیست که تو
بدخط بنویسی استاد نتونه
بخونه . .
استاد ِجهان هرجور بنویسی
بلده بخونه مهم اینه درست
نوشتی یا باطل ریختی تو برگه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دوست دارم مانند قهوه با همه تلخ باشم
تا گویا ببینم چه کسی در کنارم موندگار است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سخت است بگیری خبر از حال کسی که
از اینکه تو باشی و نباشی نگران نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نه عاشقی که بسوزی نه بی دلی که بسازی
تو مست باده نازی از این دو کار چه دانی؟
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آیا شیشه ی شکسته را میتوان با چسب مانند روز اول درآورد؟
من گر چه شکسته ام اما ادامه میدهم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s