eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمای غمگین،همیشه لبخند زیبایی دارند...!
آیا شیشه ی شکسته را میتوان با چسب مانند روز اول درآورد؟ من گر چه شکسته ام اما ادامه میدهم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تنهای تنها توی اتاقم نشسته‌ام و به تو فکر می‌کنم . . اگر بگویم حالم خوب است دروغ گفته‌ام ، چون سرگردانی روح من درمان پذیر نیست و من می‌دانم که هرگز به آرامش نخواهم رسید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
غم انگیزترینِ انسان‌ها کسایی هستن که : برداشت دیگران برایشان زیادی مهم است ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گویی تَن نیست آدمی، عدد است! 🇵🇸
دلم میخواد ذوب شم توی عمق چشمات
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
همدم که زیاده ولی کمه اینجا وفادار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من که گفته بودم اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بی توجهی اگه عمدا باشه، توجه محسوب میشه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نه وقت برای غصه خوردن برای گذشتم رو دارم، نه حوصله برای ترس از آینده، هرچی شده حتما باید میشده هرچی هم قراره بشه،میشه، ترجیح میدم فقط زندگی کنم فقط زندگی، همین. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s