هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من که گفته بودم اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نه وقت برای غصه خوردن برای گذشتم رو دارم، نه حوصله برای ترس از آینده، هرچی شده حتما باید میشده هرچی هم قراره بشه،میشه، ترجیح میدم فقط زندگی کنم فقط زندگی، همین.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه اونی باشی که رها کردن رو بلد نیست
رها شدن رو خوب یاد میگیری
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که یه بار تنهات گذاشته، بازم تنهات میذاره
اونی که یه بار بهت خیانت کرده، بازم بهت خیانت میکنه
اونی که یه بار رفیق نیمه راه شده، بازم وسط راه رهات میکنه
اونی که رفته دیگه رفته
درو روش محکم ببند و نزار با زندگیت بازی کنه !ک
دیگه هیچ وقت بهش اعتماد نکن
تاکید میکنم هیچوقت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه دیالوگی بود که میگفت:«تو هیچوقت خاطرات عمیقی که تجربه کردیرو فراموش نمیکنی، حتی اگر دیگه به خاطر نیاریشون»
و چه روزایی که خاطراتش، وسطِ قلب و مغزمون تا ابد هک شده و قرار نیست هیچوقت فراموش بشه، حتی اگه از یادآوریشون فرار کنیم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s