یه قانونی هست که میگه: اگه میخوای داشته باشیش بهش نگو دوسش داری
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما جورین ك هرچقدرم خوب باشی
فقط اون قسمتی رو یادشون میمونه
که خوب نبودی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شهری که در آن یار نباشد به چ ارزد؟
یعقوب همان بِه که شود کور در هجران
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدمای جدید وارد زندگیت میشن
ولی، هیچوقت
اونایی که در بدترین شرایطِت، بدون در نظر گرفتن تو ترکِت کردن فراموش نمیشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ازم پرسید چجوری انقد راحت با مسائل کنار میای؟!
گفتم؛ من سخت ترین لحظات زندگیم رو تنهایی گذروندم، در حالی که همه فکر میکردن که خوبم..
بعد اون همه فهمیدم همه چی آسون تره، فهمیدم ممکنه تو شرایط سختی باشی و کسی نباشه ولی تو محکوم به ادامه دادنی، محکوم به نجات خودت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شبای پاییز اینطوریه که چه بخوای و چه نخوای باید دلگرفتگیت رو از سر شب بغل کنی و باهاش کنار بیای؛ نخوای هم راهحل نداره، وبالگردنته
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حالا که بزرگ شدیم و پر از حرف شدیم
زنگ انشاء نداریم !
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
تو آدم مورد علاقه هیچکس نیستی و آدما فقط وقتی باهات صبحت میکنن,که بهت نیاز دارن یا حوصلشون سررفته
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب است و خاطره هایت هنوز بیدارند
دلیل خواب منی و دلیل بی خوابی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s