شبای پاییز اینطوریه که چه بخوای و چه نخوای باید دلگرفتگیت رو از سر شب بغل کنی و باهاش کنار بیای؛ نخوای هم راهحل نداره، وبالگردنته
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حالا که بزرگ شدیم و پر از حرف شدیم
زنگ انشاء نداریم !
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
تو آدم مورد علاقه هیچکس نیستی و آدما فقط وقتی باهات صبحت میکنن,که بهت نیاز دارن یا حوصلشون سررفته
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شب است و خاطره هایت هنوز بیدارند
دلیل خواب منی و دلیل بی خوابی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چه کنم با غم خویش؟
ک گهی، بغض دلم میترکد
دلتنگم ز اتش میسوزد
شانه ای میخواهم
ک گذارم سر خود بر رویش
وکنم گریه ک شاید، کمی ارام شوم
ولی افسوس ک نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ترجیح میدم تنها باشم تا اینک تو حال بدیام خودم خودمو اروم کنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من عاشقت نیستم ولی هرموقع بهت فکر میکنم نسکافه ام سرد میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s