eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
حالا که بزرگ شدیم و پر از حرف شدیم زنگ انشاء نداریم ! ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
تو آدم مورد علاقه هیچکس نیستی و آدما فقط وقتی باهات صبحت میکنن,که بهت نیاز دارن یا حوصلشون سررفته ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شب است و خاطره هایت هنوز بیدارند دلیل خواب منی و دلیل بی خوابی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میانِ استخوان هایِ خُرد شدِه ایم. اَما اُمید تَقلا میکند بَرای روییدَن .
تیره صبحی که مرا از تو سلامی نرسد
چه کنم با غم خویش؟ ک گهی، بغض دلم میترکد دلتنگم ز اتش میسوزد شانه ای میخواهم ک گذارم سر خود بر رویش وکنم گریه ک شاید، کمی ارام شوم ولی افسوس ک نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ترجیح میدم تنها باشم تا اینک تو حال بدیام خودم خودمو اروم کنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من عاشقت نیستم ولی هرموقع بهت فکر میکنم نسکافه ام سرد میشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شاید بهتر باشه بعضی جاها برای حالمون سکوت کنیم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
درد ک همیشه درد نمی‌ماند یا درمان میشود یا آدم به آن انس میگیرد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
‹ همیشه از درون در حال فکر کردن به همه چیز بودم › ♬ https://eitaa.com/bestrong_s