چه کنم با غم خویش؟
ک گهی، بغض دلم میترکد
دلتنگم ز اتش میسوزد
شانه ای میخواهم
ک گذارم سر خود بر رویش
وکنم گریه ک شاید، کمی ارام شوم
ولی افسوس ک نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ترجیح میدم تنها باشم تا اینک تو حال بدیام خودم خودمو اروم کنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من عاشقت نیستم ولی هرموقع بهت فکر میکنم نسکافه ام سرد میشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
درد ک همیشه درد نمیماند
یا درمان میشود یا آدم به آن انس میگیرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خواستم بگم با تموم حال بدیاتون برای رسیدن به هدفاتون تلاش کنید،وقتی با اون حال بد و خستگیی ک چن برابر شده بهش میرسی حالت خیلی بهتر میشه
اما چه باید گفت از انسان نمایانی که ننگِ نامِ انسانند؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s