eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تیره صبحی که مرا از تو سلامی نرسد
چه کنم با غم خویش؟ ک گهی، بغض دلم میترکد دلتنگم ز اتش میسوزد شانه ای میخواهم ک گذارم سر خود بر رویش وکنم گریه ک شاید، کمی ارام شوم ولی افسوس ک نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ترجیح میدم تنها باشم تا اینک تو حال بدیام خودم خودمو اروم کنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من عاشقت نیستم ولی هرموقع بهت فکر میکنم نسکافه ام سرد میشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شاید بهتر باشه بعضی جاها برای حالمون سکوت کنیم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
درد ک همیشه درد نمی‌ماند یا درمان میشود یا آدم به آن انس میگیرد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
‹ همیشه از درون در حال فکر کردن به همه چیز بودم › ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
به محض اینکه درد به شما درسشو بده از بین میره ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
خواستم بگم با تموم حال بدیاتون برای رسیدن به هدفاتون تلاش کنید،وقتی با اون حال بد و خستگیی ک چن برابر شده بهش میرسی حالت خیلی بهتر میشه
از چشم ک بیوفته دیگه عقله ک دستور میده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رکب خوردیم، فکر کردیم داریم بهتر میشیم تا اینکه پاییز اومد
اما چه باید گفت از انسان نمایانی که ننگِ نامِ انسانند؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s