شکلات تلخ
بعدا؟ همین الانشم دیره ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا دیگه با نوتیفت لبخند نمیزنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
داشتم قهومو میخوردم تو همون کافه همیشگی یه غریبه امد تو
اسمش,رنگ موردعلاقش,تاریخ تولدش,بزرگترین رازهاش,همه رو میدونستم،جالبه حتی دوسش داشتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو مثل کتابی بودی که من با ذوق اینکه آخر داستان قشنگ تموم میشه,هر صفحه رو خوندم ولی در نهایت پایان کتاب اونقدر تلخ بود,که تصمیم گرفتم دیگه کتاب نخونم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سر به راه بودم و یک عمر نگاهم به زمین
آمدی سر به هوا ، چشم به راهم کردی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی نمیتونین تصور کنین یه آدم غمگین چطور میتونه یه لبخند تر و تمیز بزنه و تو اصلا متوجه نشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s