اونی ک توصفحه چتتون خوابش میبره و قدرشو بدونید.
اون شخص تموم انرژی روزانشو براتون گذاشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه با نوتیفت لبخند نمیزنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا ؟
بعدا دیگه باعث تپش قلبم نمیشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من در پی خویشم به تو بر میخورم اما
آن سان شده ام گم که به من دسترسی نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چون من خیال رویت جانا به خواب بینم
کز خواب مینبیند چشمم به جز خیالی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف میکنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ی سکوتیم هست مال بعد از شنیدن حرفاییه ک نباید میشنیدی
بیرونش سکوته اما از درونت هی صدای شکستن میاد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه یه نفرو داري که عادي ترین اتفاقاي روزتو و روزمرگیاتو بيحوصلگي هاتو براش تعریف ميکني، سرش غر ميزني، نظرشو راجب همه چي ميخواي، موقع دردسر براي کمک اسمش اولین نفر میاد توي ذهنت، آخرین پیام هرشب و اولین پیام هر روزته، هیچوقت از شنیدن چرت و پرتات خسته نشده و اسمشو تو گوشیت یه چیز متفاوت سیو کردي
سفت بچسب بهش و ولش نکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s