اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف میکنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ی سکوتیم هست مال بعد از شنیدن حرفاییه ک نباید میشنیدی
بیرونش سکوته اما از درونت هی صدای شکستن میاد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه یه نفرو داري که عادي ترین اتفاقاي روزتو و روزمرگیاتو بيحوصلگي هاتو براش تعریف ميکني، سرش غر ميزني، نظرشو راجب همه چي ميخواي، موقع دردسر براي کمک اسمش اولین نفر میاد توي ذهنت، آخرین پیام هرشب و اولین پیام هر روزته، هیچوقت از شنیدن چرت و پرتات خسته نشده و اسمشو تو گوشیت یه چیز متفاوت سیو کردي
سفت بچسب بهش و ولش نکن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
فقط چون تنها هستین,با هر کسی نپرید,گرسنگی دلیل کافی برای خوردن هر آشغالی نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چیزی مرا کم است
شاید امید
شاید فراموشی
شاید دوست
شاید من
♬
https://eitaa.com/bestrong_s