فقط چون تنها هستین,با هر کسی نپرید,گرسنگی دلیل کافی برای خوردن هر آشغالی نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چیزی مرا کم است
شاید امید
شاید فراموشی
شاید دوست
شاید من
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
درسته این قلب تو بدنِ منه ولی هر موقع باهاش بحث میکنم طرف تورو میگیره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اما من هنوز وقتی اتفاق خوبی برام میوفته دوست دارم اولین نفر به تو بگم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه ذوق یه دخترو کور کنی
دیگه عمرا مثل قبل باهات رفتار کنه
پس اگ داره با ذوق باهات حرف میزنه تو هم همکاری کن باهاش
گاهی آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه : ببین نکن،دوست داشتنم داره تموم میشه،دارم رهات میکنم،ببین توروخدا اینجوری نکن ولی نمیتونه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من نه ادمی بودم که از همه دور باشم...نه آدمی بودم که گوشه نشین باشم...نه ادمی بودم که فقد گریه کنم...ولی ادم هایی که ادعای دوست داشتن امو میکردن...منو تبدیل کردن به ادمی که توی خوابم هم نمیدیدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آنقدر در خیالم با تو راه رفته ام، که نشانیِ تمام کوچه های این جهان را بلدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- آنقدر نوشته ام
نوشته ام
نوشته ام
تا بخوانی و بخوانی
بفهمی و بفهمی
روزی خواهم رفت ، و تنها نوشته هایَم برایت باقی خواهند ماند
آن روز را نمیدانم کجا هستی و مشغول چه کارها ، اما بخوان حرف هایِ قلبِ خون ریزی شده ام را
بخوان کلماتی را که با جوهرِ سیاه رنگم نوشته ام
بخوان تا کمی متوجه شَوی ، آدمی بی گناه است ، تا زمانی که دلی را نشکسته باشَد .
بخوان و ببین که انتظار ، تورا کفن میکُنَد اما خاک نمیشَوی ، تورا تشنه میکُنَد اما سیراب نمیشَوی
روزی باور خواهی کرد ، قلبِ مرا
روزی که فِراغ ها به سر رسیده است ، تو مانده ای و کمی برگه هایِ کهنه
میخوانی و میبینی که ، توانسته ای کسی را به خاک بکشانی و باز هم ادعایِ بی گناهی داشته باشی