من نه ادمی بودم که از همه دور باشم...نه آدمی بودم که گوشه نشین باشم...نه ادمی بودم که فقد گریه کنم...ولی ادم هایی که ادعای دوست داشتن امو میکردن...منو تبدیل کردن به ادمی که توی خوابم هم نمیدیدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آنقدر در خیالم با تو راه رفته ام، که نشانیِ تمام کوچه های این جهان را بلدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- آنقدر نوشته ام
نوشته ام
نوشته ام
تا بخوانی و بخوانی
بفهمی و بفهمی
روزی خواهم رفت ، و تنها نوشته هایَم برایت باقی خواهند ماند
آن روز را نمیدانم کجا هستی و مشغول چه کارها ، اما بخوان حرف هایِ قلبِ خون ریزی شده ام را
بخوان کلماتی را که با جوهرِ سیاه رنگم نوشته ام
بخوان تا کمی متوجه شَوی ، آدمی بی گناه است ، تا زمانی که دلی را نشکسته باشَد .
بخوان و ببین که انتظار ، تورا کفن میکُنَد اما خاک نمیشَوی ، تورا تشنه میکُنَد اما سیراب نمیشَوی
روزی باور خواهی کرد ، قلبِ مرا
روزی که فِراغ ها به سر رسیده است ، تو مانده ای و کمی برگه هایِ کهنه
میخوانی و میبینی که ، توانسته ای کسی را به خاک بکشانی و باز هم ادعایِ بی گناهی داشته باشی
هیچوقت نفهمیدی که چقد منتظرت موندم بیایی بگی چرا دارم ازت فاصله میگیرم دردم چیه، گزاشتی همینطوری همه ناراحتیامو دلخوریام تو دلم بمونه و هروز ازت دور ترو دورتر شم.و الان دیگه ندارمتو دوتا غریبه شدیم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر تکهای کاغذ بود، پارهاش میکردم.
اگه بطری شیشهای بود، آن را میشکستم.
اگر یک دیوار بود، آن را فرو میریختم.
اما آن قلب من است . .
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هنوز نمیدونم با اون ادمی که برام ارزش داره و یهو خودشو از چشمم انداخته باید چیکار کنم!
نه دلت میاد همه چیزو رها کنی و بری نه دیگه هیچوقت دلت صاف میشه که بتونی مثل روز اول نگاهش کنی!
به قول تتلو«نه میگم برگرد،نه میگم اینجا خوبه بی تو
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه درد و غماشو بهت نمیگه باید ببینی کجا تکیه گاه نبودی.اگه دیگه ذوق نمیکنه باید ببینی کجا ذوقشو کور کردی. اگه باهات مشورت نمیکنه باید ببینی کجا مسخرش کردی. اگه دیگه بهت توجه نمیکنه باید ببینی کجا نادیدش گرفتی. آدما الکی عوض نمیشن خودت کاری کردی از خوب بودن دست بکشن.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
چقد گفتم مهم نیس و همون مهم نیس انقد اهمیت داشت که تا صبح نتونستم چشمامو ببندم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s