هنوز نمیدونم با اون ادمی که برام ارزش داره و یهو خودشو از چشمم انداخته باید چیکار کنم!
نه دلت میاد همه چیزو رها کنی و بری نه دیگه هیچوقت دلت صاف میشه که بتونی مثل روز اول نگاهش کنی!
به قول تتلو«نه میگم برگرد،نه میگم اینجا خوبه بی تو
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه درد و غماشو بهت نمیگه باید ببینی کجا تکیه گاه نبودی.اگه دیگه ذوق نمیکنه باید ببینی کجا ذوقشو کور کردی. اگه باهات مشورت نمیکنه باید ببینی کجا مسخرش کردی. اگه دیگه بهت توجه نمیکنه باید ببینی کجا نادیدش گرفتی. آدما الکی عوض نمیشن خودت کاری کردی از خوب بودن دست بکشن.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
چقد گفتم مهم نیس و همون مهم نیس انقد اهمیت داشت که تا صبح نتونستم چشمامو ببندم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از غمانگیز ترین اتفاق های زندگیم ، دیدن صفحه چتم با آدمیِ که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودم ، ولی الان خیلی وقته هیچ پیامی بینمون رد و بدل نشده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم
آخ تا می بینمت یک جور دیگر می شوم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
لطفاً به آدمایی که بخاطر از دست دادن کسی ناراحتن نگید «برا تو گزینههای بهتریم هست» اون آدم دنبال جفت گیری نیست. بخش مهمی از آیندش و خاطراتی که زندگی کرده رو از دست داده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s