eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
چقد گفتم مهم نیس و همون مهم نیس انقد اهمیت داشت که تا صبح نتونستم چشمامو‌ ببندم. :| https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از غم‌انگیز ترین اتفاق های زندگیم ، دیدن صفحه چتم با آدمیِ که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودم ، ولی الان خیلی وقته هیچ پیامی بینمون رد و بدل نشده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مارا دگر حوصله شرح حال نیست...
حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم آخ تا می بینمت یک جور دیگر می شوم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
لطفاً به آدمایی که بخاطر از دست دادن کسی ناراحتن نگید «برا تو گزینه‌های بهتریم هست» اون آدم دنبال جفت گیری نیست. بخش مهمی از آیندش و خاطراتی که زندگی کرده رو از دست داده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چمدان بسته‌ام که از هر چه منم دل بکنم
همیشه سیگار کشیدنت عذابم می داد راستشو بخوای بیشتر از روی حسادتم بشه نه که بخوام مثل شاعرها و نویسنده‌ها بگم چون لب‌هات بهش می خورد حسودیم می شد؛ نه حسادت می کردم چون می دونستم آدم‌ها وقتی سیگاری میشن که خیلی غصه داشته باشن و غصه داشتن می تونه از نداشتن یک آدم به وجود بیاد من که کنارت بودم پس مطمئنا اونی که غُصشو می خوردی من نبودم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیگران را اگر از ما خبری، نیست چه غم نازنینا تو چرا بی، خبر از ما شده ای؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من تورو اونقد دوست دارم ک آرزو میکنم یکی دیگه منو اینطوری دوست داشته باشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اخه دیگ کیه ک بتونه جای تورو واسم بگیره؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s