هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یکی از غمانگیز ترین اتفاق های زندگیم ، دیدن صفحه چتم با آدمیِ که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودم ، ولی الان خیلی وقته هیچ پیامی بینمون رد و بدل نشده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم
آخ تا می بینمت یک جور دیگر می شوم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
لطفاً به آدمایی که بخاطر از دست دادن کسی ناراحتن نگید «برا تو گزینههای بهتریم هست» اون آدم دنبال جفت گیری نیست. بخش مهمی از آیندش و خاطراتی که زندگی کرده رو از دست داده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه سیگار کشیدنت عذابم می داد
راستشو بخوای بیشتر از روی حسادتم بشه
نه که بخوام مثل شاعرها و نویسندهها بگم
چون لبهات بهش می خورد
حسودیم می شد؛ نه
حسادت می کردم
چون می دونستم
آدمها وقتی سیگاری میشن
که خیلی غصه داشته باشن
و غصه داشتن
می تونه از نداشتن یک آدم به وجود بیاد
من که کنارت بودم
پس مطمئنا اونی که غُصشو می خوردی
من نبودم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دیگران را اگر از ما خبری، نیست چه غم
نازنینا تو چرا بی، خبر از ما شده ای؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من تورو اونقد دوست دارم ک آرزو میکنم یکی دیگه منو اینطوری دوست داشته باشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت اینه که من دلم برات تنگ شده, ولی بنظر میاد تو بدون من خوشحالی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s