eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
در برابر بی مهری آدما هیچی نمیگم؛ سکوت و سکوت و سکوت. انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگه نه انرژی توضیح دادنو دارم و نه حتی حوصلشو رو میدونی؟ دیر فهمیدم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم، بذار هرکی هرچی خاست بگه! چه اهمیتی داره؟ من تو لاک خودم راحت ترم. اونجا میشه آروم و بی دغدغه زندگی کرد! ماهیا نه گریه میکنن نه قهر و نه اعتراض. تنها که میشند قید دریا رو میزنند و تمام مسیر رودخانه رو تا اولین قرار عاشقیشون برعکس شنا میکنند... :| https://eitaa.com/bestrong_s
ببین من ناراحتی تورو میفهمم از راه دور میفهمم،از پشت همین گوشی،از نحوه ی تایپ کردنت.بعضی وقتا حالت که خوب نیست میفهمم، حتی وقتایی که حوصله نداری؛میفهمم که شرایطتت خوب نیست!من همه رو میفهمم.مهم نیست.دور بودن مهم نیست مهم اینکه همو بفهمیم و قلبمون آنقدر نزدیک باشه که حال هر لحظه ی همو بفهمیمیم. :| https://eitaa.com/bestrong_s
اگر برای رضایت دیگران زندگی میکنید،همه آنها خوشحال خواهند بود جز خودتان ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه سکوت نشانه‌ی تاییدِ حرفِ طرفِ مقابل نیست، گاهی نشانه‌ی قطعِ امید از سطحِ شعور اوست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یک جهان شعر سرودم که بفهمی تنها، محض چشمان تو شاعر شده‌ام، خوش‌انصاف ♬ https://eitaa.com/bestrong_s