شکلات تلخ
من؟ من فقط خستم، از رفتن آدمایی ک دوستشون داشتم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
همون کـ از اول مهم نبوده
در برابر بی مهری آدما هیچی نمیگم؛ سکوت و سکوت و سکوت. انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگه نه انرژی توضیح دادنو دارم و نه حتی حوصلشو رو میدونی؟ دیر فهمیدم که مسئول طرز فکر آدم ها نیستم، بذار هرکی هرچی خاست بگه! چه اهمیتی داره؟ من تو لاک خودم راحت ترم. اونجا میشه آروم و بی دغدغه زندگی کرد! ماهیا نه گریه میکنن نه قهر و نه اعتراض. تنها که میشند قید دریا رو میزنند و تمام مسیر رودخانه رو تا اولین قرار عاشقیشون برعکس شنا میکنند...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ببین من ناراحتی تورو میفهمم از راه دور میفهمم،از پشت همین گوشی،از نحوه ی تایپ کردنت.بعضی وقتا حالت که خوب نیست میفهمم، حتی وقتایی که حوصله نداری؛میفهمم که شرایطتت خوب نیست!من همه رو میفهمم.مهم نیست.دور بودن مهم نیست مهم اینکه همو بفهمیم و قلبمون آنقدر نزدیک باشه که حال هر لحظه ی همو بفهمیمیم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر برای رضایت دیگران زندگی میکنید،همه آنها خوشحال خواهند بود جز خودتان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه سکوت نشانهی
تاییدِ حرفِ طرفِ مقابل نیست،
گاهی نشانهی قطعِ امید از سطحِ شعور اوست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک جهان شعر سرودم که بفهمی تنها،
محض چشمان تو شاعر شدهام، خوشانصاف
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا ؟ بعدا دیگه باعث تپش قلبم نمیشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا دیگه ازت بدم میاد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دل دادم و دل بستم و دلدار نفهمید
رسوای جهان گشتم و آن یار نفهمید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s