. بہ من بگو ، چه کرده ای کہ پس از تـو به هر کجا کہ تـو بودی غمی نشستہ بہ جایت !؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نون بمونه بیات میشه،اب بمونه میگنده
چایی بمونه از دهن میوفته
میگیری ک چی میگم؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه ؛ آوارهای آدم.
گاهی به غم،
گاهی به اشک،
گاهی به دلتنگی. »
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و شاید ﮼ پاییز ﮼ همان دختری باشد ؛
که در انتظار ِ معشوقش لباسهاۍ رنگی ب تن کرد!
و آسمان از منتظر دیدنش دلگیر شد.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و اشک تاوانی است ک چشم باید بابت درست ندیدن بپردازند.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا فکر میکنی نیاز داری ناپدید شی.
اما حقیقت اینه ک نیاز داری یک نفر تورو پیداکنه که فقط احساس کنی زنده ای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و در نهایت قلب تمام آنچه را که مغز این مدت میدانسته قبول میکند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s