نون بمونه بیات میشه،اب بمونه میگنده
چایی بمونه از دهن میوفته
میگیری ک چی میگم؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه ؛ آوارهای آدم.
گاهی به غم،
گاهی به اشک،
گاهی به دلتنگی. »
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و شاید ﮼ پاییز ﮼ همان دختری باشد ؛
که در انتظار ِ معشوقش لباسهاۍ رنگی ب تن کرد!
و آسمان از منتظر دیدنش دلگیر شد.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و اشک تاوانی است ک چشم باید بابت درست ندیدن بپردازند.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا فکر میکنی نیاز داری ناپدید شی.
اما حقیقت اینه ک نیاز داری یک نفر تورو پیداکنه که فقط احساس کنی زنده ای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
و در نهایت قلب تمام آنچه را که مغز این مدت میدانسته قبول میکند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
با کسی باشید که؛
خودش بخواد مال شما باشه،
خودش بخواد فقط شما یه نفر تو زندگیش باشین،
خودش همه اضافه کارای دورشو حذف کنه!
اینکه بخوای یه نفرو از چنگ این و اون در بیاری مفت نمیارزه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s