این روزا دقیقا اونجایی از زندگی واستادم که فروغ فرخزاد میگه:
« در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمیگویم؛
فقط سکوت و سکوت و سکوت. انگار که لال شده باشم، شاید هم کور و کر! دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را ... »
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هیچوقت نمیفهمی یه نفرو چقدر دوست داری تا وقتی که ببینی اون یکی دیگرو دوست داره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
توبه کردم تا دگر هرگز نبینم روی او
توبه شد بادی، وزید و بُرد دل را سوی او
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«من میدونم نباید خسته شد، میدونم نباس بُرید، میدونم زندگی ادامه داره، فقط دلم میخواد یهوقتایی، یهجایی، یه گوشهای وایستم بگم خستم بسه دیگه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s