توبه کردم تا دگر هرگز نبینم روی او
توبه شد بادی، وزید و بُرد دل را سوی او
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«من میدونم نباید خسته شد، میدونم نباس بُرید، میدونم زندگی ادامه داره، فقط دلم میخواد یهوقتایی، یهجایی، یه گوشهای وایستم بگم خستم بسه دیگه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
در وفاداری ندیدم هیچکس را مثل تو
ای غم از حال دلم یک لحظه غافل نیستی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من و تو ما که نشدیم هیچ
من نیمی از خودم را هم باختم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که تورو دوست داره
هیچوقت طعم تلخ بیتوجهی رو بهت نمیده
اولویتش هستی و احترامت و نگه میداره
اگه غیر اینه الکی خودتو گول نزن!!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اینو یادت باشه
هیچوقت نمیتونی در خونهای رو بزنی
که یه روزی تمومه شیشه هاشو
خودت شکوندی :)🖤
:|
https://eitaa.com/bestrong_s