هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که تورو دوست داره
هیچوقت طعم تلخ بیتوجهی رو بهت نمیده
اولویتش هستی و احترامت و نگه میداره
اگه غیر اینه الکی خودتو گول نزن!!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اینو یادت باشه
هیچوقت نمیتونی در خونهای رو بزنی
که یه روزی تمومه شیشه هاشو
خودت شکوندی :)🖤
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
میخواستم به تو بگویم که به جز تو
از همه نا امید گشته ام و میترسم از همه.
اما پیش از آن که به تو بگویم
تو نیز نا امیدم کرده ای...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دلت برای کسی تنگ میشه،
دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه ..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
پرسید : عشق چیه آنتونی؟
جواب داد : یعنی بدون اینکه هیچ منفعتی برام داشته باشی ، حاضرم تموم منفعتمو برات به خطر بندازم...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
من معتقدم هیچ آدمی بدون دلیل سر راهت قرار نمیگیره،اومده یچیزی بهت یاد بده و بره
↯
https://eitaa.com/bestrong_s