اونی که تورو دوست داره
هیچوقت طعم تلخ بیتوجهی رو بهت نمیده
اولویتش هستی و احترامت و نگه میداره
اگه غیر اینه الکی خودتو گول نزن!!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اینو یادت باشه
هیچوقت نمیتونی در خونهای رو بزنی
که یه روزی تمومه شیشه هاشو
خودت شکوندی :)🖤
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
میخواستم به تو بگویم که به جز تو
از همه نا امید گشته ام و میترسم از همه.
اما پیش از آن که به تو بگویم
تو نیز نا امیدم کرده ای...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دلت برای کسی تنگ میشه،
دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه ..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
پرسید : عشق چیه آنتونی؟
جواب داد : یعنی بدون اینکه هیچ منفعتی برام داشته باشی ، حاضرم تموم منفعتمو برات به خطر بندازم...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
من معتقدم هیچ آدمی بدون دلیل سر راهت قرار نمیگیره،اومده یچیزی بهت یاد بده و بره
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
من واسه تو فقط یه بخشی از زندگیتم که پشت گوشیه!
ولی تو همیشه، تو ذهن و خاطراتم هستی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
در من حس های مختلفی با انسانهای زیادی زندگی میکند؛
اما مهمترین انسانی که درون من،با صلح و آرامش زندگی میکند؛
وجدان خسته ی من است؛
وقتی برای تمام بی مهری ها لبخند میزند،
برای تمام بی انصافی ها سر فرود می آورد.
وقتی خسته از تمام طرد شدن ها گوشه ای تنها کوچ میکند.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s