من واسه تو فقط یه بخشی از زندگیتم که پشت گوشیه!
ولی تو همیشه، تو ذهن و خاطراتم هستی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
در من حس های مختلفی با انسانهای زیادی زندگی میکند؛
اما مهمترین انسانی که درون من،با صلح و آرامش زندگی میکند؛
وجدان خسته ی من است؛
وقتی برای تمام بی مهری ها لبخند میزند،
برای تمام بی انصافی ها سر فرود می آورد.
وقتی خسته از تمام طرد شدن ها گوشه ای تنها کوچ میکند.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اینارو میبینی آقای رنگو؟ بعضیاشون قلبتو میشکنن، بعضیاشونم روی قلبی که خودشون نشکوندن چسب زخم میزنن.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود: کسی را چنان دوست داری که برایش بجنگی؟ نوشتم: از جنگها برگشتهام، با زخمها و موی سپید؛ و یاد گرفتهام صبور باشم و به تماشا قانع!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
حواست نبود کیو از خودت میرونی
من از اونام که با فرصت دوم آشنایی ندارم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
جانِ من جانانِ من؛ من نازکنم بر جانِ تو
بگذرم از جانِ بی جانم دهم بر جانِ تو"
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدانم' چرا، اما به قدری دوستت دارم
که از بیچارگی گاهی به حال خویش میگریم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من اونجا فهمیدم دوست دارم
که ساعت سه شب به خودم اومدم
دیدم دارم به چشمات فکر میکنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s