eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
حواست نبود کیو از خودت میرونی من از اونام که با فرصت دوم آشنایی ندارم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
جانِ من جانانِ من؛ من نازکنم بر جانِ تو بگذرم از جانِ بی جانم دهم بر جانِ تو" ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدانم' چرا، اما به قدری دوستت دارم که از بیچارگی گاهی به حال خویش میگریم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گفته بودم همه دنیایِ منی...؟
ولی من اونجا فهمیدم دوست دارم که ساعت سه شب به خودم اومدم دیدم دارم به چشمات فکر میکنم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو کتاب خطاب به عشق به قشنگی نوشته که: کاش میشد فکرم را برایت بفرستم که یک روزِ تمام پر از تو بوده است.. ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
زاویه‌‌ی دید چیز عجیبیه؛ وقتی از یکی بدت میاد خوبیاشو نمیبینی، وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی... :] https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دستی که بهت آگاهی میده رو گاز بگیری، محکومی به بوسیدن پاهایی که بهت لگد میزنن. دوباره بخون ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
خیال میکنی نهنگ‌ها نمی‌دانند آمدن به ساحل یعنی مرگ؟! خیال میکنی به عاقبتش فکر نکردم گفتم: دوستت دارم :| https://eitaa.com/bestrong_s
ولی تو از همون اول با روحم درارتباط بودی
شما خوشگل‌ترین باشی باز از نظر‌ یه نفر زشتی. زشت‌ترین هم باشی باز از نظر یکی خوشگلی. پس زیاد خودتون و اذیت نکنید بپذیرید چیزی و که هستین و دوسش داشته باشین ♬ https://eitaa.com/bestrong_s