نمیدانم' چرا، اما به قدری دوستت دارم
که از بیچارگی گاهی به حال خویش میگریم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی من اونجا فهمیدم دوست دارم
که ساعت سه شب به خودم اومدم
دیدم دارم به چشمات فکر میکنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو کتاب خطاب به عشق به قشنگی نوشته که:
کاش میشد فکرم را برایت بفرستم که یک روزِ
تمام پر از تو بوده است..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
زاویهی دید چیز عجیبیه؛
وقتی از یکی بدت میاد خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دستی که بهت آگاهی میده رو گاز بگیری،
محکومی به بوسیدن پاهایی که بهت لگد میزنن.
دوباره بخون
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
خیال میکنی نهنگها نمیدانند
آمدن به ساحل یعنی مرگ؟!
خیال میکنی به عاقبتش فکر نکردم
گفتم: دوستت دارم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شما خوشگلترین باشی باز از نظر یه نفر زشتی. زشتترین هم باشی باز از نظر یکی خوشگلی. پس زیاد خودتون و اذیت نکنید بپذیرید چیزی و که هستین و دوسش داشته باشین
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من پنج سالم بود،توی پارک گم شدم
اینقدر همونجا نشستم تا مامانم پیدام کرد!
چون مطمعن بودم پیدام میکنه؛
میدونی،میخوام بگم با کسی باشید که
اگه گم شدید،ترس تنها موندن دیوونتون نکنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s