تو کتاب خطاب به عشق به قشنگی نوشته که:
کاش میشد فکرم را برایت بفرستم که یک روزِ
تمام پر از تو بوده است..
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
زاویهی دید چیز عجیبیه؛
وقتی از یکی بدت میاد خوبیاشو نمیبینی،
وقتی از یکی خوشت میاد بدیاشو نمیبینی...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دستی که بهت آگاهی میده رو گاز بگیری،
محکومی به بوسیدن پاهایی که بهت لگد میزنن.
دوباره بخون
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
خیال میکنی نهنگها نمیدانند
آمدن به ساحل یعنی مرگ؟!
خیال میکنی به عاقبتش فکر نکردم
گفتم: دوستت دارم
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شما خوشگلترین باشی باز از نظر یه نفر زشتی. زشتترین هم باشی باز از نظر یکی خوشگلی. پس زیاد خودتون و اذیت نکنید بپذیرید چیزی و که هستین و دوسش داشته باشین
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من پنج سالم بود،توی پارک گم شدم
اینقدر همونجا نشستم تا مامانم پیدام کرد!
چون مطمعن بودم پیدام میکنه؛
میدونی،میخوام بگم با کسی باشید که
اگه گم شدید،ترس تنها موندن دیوونتون نکنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
محبوبمن
اگر روزی از تو درباره من پرسیدند ؛
زیاد فکر نکن !
مغرور به آنها بگو:
دوستمدارد
بسیار دوستمدارد ...!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s