eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی تو از همون اول با روحم درارتباط بودی
شما خوشگل‌ترین باشی باز از نظر‌ یه نفر زشتی. زشت‌ترین هم باشی باز از نظر یکی خوشگلی. پس زیاد خودتون و اذیت نکنید بپذیرید چیزی و که هستین و دوسش داشته باشین ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
سایه‌ات بر سرم ای ناب‌ ترین بیتِ غزل ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من پنج سالم بود،توی پارک گم شدم اینقدر همونجا نشستم تا مامانم پیدام کرد! چون مطمعن بودم پیدام میکنه؛ میدونی،میخوام بگم با کسی باشید که اگه گم شدید،ترس تنها موندن دیوونتون نکنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
محبوب‌من اگر روزی از تو‌ درباره‌ من‌ پرسیدند ؛ زیاد‌ فکر‌ نکن ! مغرور‌ به‌ آنها بگو‌: دوستم‌دارد‌ بسیار‌ دوستم‌دارد ...! :] https://eitaa.com/bestrong_s
قسم به لحظه ای که چشمانم به چشمانت گره بخورد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با منِ بی کسِ تنها شده، یارا تو بمان...
دل جایِ توست ، گَرچه دل اَز ما برده‌ای ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مثلا یهو خالی شه دلت و گُر بگیره تنت🥺🖤
باشخصیت بودن‌اصلا سخت نیست همین که کلی جواب داری، اما جلو یه آدم نادان سکوت میکنی، یعنی با شخصیتی ... آدمی‌که تحقیرت میکنه ، تا با کوچک کردن و آزار دادنت ، احساس قدرت کنه ، آدم سالم و نرمالی نیست ... شخصی که شخصیت درستی داره، نیازی نداره تا با خُرد کردن دیگران و از بین بردن اعتماد به نفسِ اونها رشد کنه و بالا بره ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف می‌کنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت. ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s