باشخصیت بودناصلا سخت نیست
همین که کلی جواب داری،
اما جلو یه آدم نادان سکوت میکنی، یعنی با شخصیتی ...
آدمیکه تحقیرت میکنه ،
تا با کوچک کردن و آزار دادنت ، احساس قدرت کنه ،
آدم سالم و نرمالی نیست ...
شخصی که شخصیت درستی داره، نیازی نداره تا با خُرد کردن دیگران و از بین بردن اعتماد به نفسِ اونها رشد کنه و بالا بره ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف میکنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
یه روزی میرسه که از saved messges خودم ی کتاب بنویسم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میخواهم بمانم و ب تو ثابت کنم ک تو با موی سفید هم هنوز هم قشنگی(:
لدفا خیال نکنید نمیفهمیم
میفهمیم، میشکنیم، اما سکوت میکنیم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
و چقدر دیر می فهمیم که
زندگی ایستگاهی نیست که
شتابان به دنبالش می رویم ...
بلکه همین روزهاییست که منتظر
گذشتنش هستیم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی لب های خندان بیشتر از
چشم های گریان”درد” میکِشند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s