eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
باشخصیت بودن‌اصلا سخت نیست همین که کلی جواب داری، اما جلو یه آدم نادان سکوت میکنی، یعنی با شخصیتی ... آدمی‌که تحقیرت میکنه ، تا با کوچک کردن و آزار دادنت ، احساس قدرت کنه ، آدم سالم و نرمالی نیست ... شخصی که شخصیت درستی داره، نیازی نداره تا با خُرد کردن دیگران و از بین بردن اعتماد به نفسِ اونها رشد کنه و بالا بره ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف می‌کنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت. ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
یه روزی میرسه که از saved messges خودم ی کتاب بنویسمhttps://eitaa.com/bestrong_s
هرچه دیدیم و شنیدیم، از آن خوبتری ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میخواهم بمانم و ب تو ثابت کنم ک تو با موی سفید هم هنوز هم قشنگی(:
لدفا خیال نکنید نمیفهمیم میفهمیم، میشکنیم، اما سکوت میکنیم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
و چقدر دیر می فهمیم که زندگی ایستگاهی نیست که شتابان به دنبالش می رویم ... بلکه همین روزهاییست که منتظر گذشتنش هستیم... :] https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی لب های خندان بیشتر از چشم های گریان”درد” می‌کِشند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش ادما میتونستن ی وقتایی همونجایی باشن ک دلشون اونجاست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s