شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میخواهم بمانم و ب تو ثابت کنم ک تو با موی سفید هم هنوز هم قشنگی(:
لدفا خیال نکنید نمیفهمیم
میفهمیم، میشکنیم، اما سکوت میکنیم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
و چقدر دیر می فهمیم که
زندگی ایستگاهی نیست که
شتابان به دنبالش می رویم ...
بلکه همین روزهاییست که منتظر
گذشتنش هستیم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی لب های خندان بیشتر از
چشم های گریان”درد” میکِشند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش ادما میتونستن ی وقتایی همونجایی باشن ک دلشون اونجاست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بالاخره یکیو پیدا میکنی که
میبینی نصف خون اون تو رگاته،نصف مغز اون
تو سرته،نصف قلب اون تو قلبته،نصف زمان تو با
اونه و میبینی که نصفاز تو،تو وجود یه نفر دیگه
اس اونوقت میفهمی که زندگی ارزش ادامه دادن
داره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بگذار دوستت بدارم
تا از اندوه دور بمانم؛
تا از تاریکی بِرَهم
تا از زشتی دور شوم
بگذار دمی در کَفِ دستان تو بخوابم
ای امن ترین مکان ها...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s