بالاخره یکیو پیدا میکنی که
میبینی نصف خون اون تو رگاته،نصف مغز اون
تو سرته،نصف قلب اون تو قلبته،نصف زمان تو با
اونه و میبینی که نصفاز تو،تو وجود یه نفر دیگه
اس اونوقت میفهمی که زندگی ارزش ادامه دادن
داره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بگذار دوستت بدارم
تا از اندوه دور بمانم؛
تا از تاریکی بِرَهم
تا از زشتی دور شوم
بگذار دمی در کَفِ دستان تو بخوابم
ای امن ترین مکان ها...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچی بیشتر میریم جلو نااُمیدتر میشیم چون سنمون داره میره بالا و به هیچکدوم از آرزوهامون نرسیدیم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
میگویند : از هر چیز ، کمی باقی میماند
در شیشه کمی قهوه، در جعبه کمی نان، و
در انسان ؛ کمی درد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غم درنگاهش میرقصیدوصدای ِخنده هایش بلندترازبقیه بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پيشآیدمیجانم،زينبيشمرنجانم
ایدلبرخندانم،آهستهکهسرمستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ی اتفاقایی تو زندگی هست ک ادمیزاد باید تجربه کنه تا ی سری چیزا ملکه ذهنش بشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s