eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
بگذار دوستت بدارم تا از اندوه دور بمانم؛ تا از تاریکی بِرَهم تا از زشتی دور شوم بگذار دمی در کَفِ دستان تو بخوابم ای امن ترین مکان ها... :] https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یادته چقدر خودمو واست ب آب و آتیش زدم ک نری. :| https://eitaa.com/bestrong_s
هرچی بیشتر میریم جلو نااُمیدتر میشیم چون سنمون داره میره بالا و به هیچکدوم از آرزوهامون نرسیدیم. :| https://eitaa.com/bestrong_s
می‌گویند : از هر چیز ، کمی باقی می‌ماند در شیشه کمی قهوه، در جعبه کمی نان، و در انسان ؛ کمی درد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
غم درنگاهش میرقصیدوصدای ِخنده هایش بلندترازبقیه بود ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از من استخوان هایی ماند که تورا دوست داشتند(:
پيش‌آی‌دمی‌جانم،زين‌بيش‌مرنجانم ای‌دلبرخندانم،آهسته‌که‌سرمستم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
ی اتفاقایی تو زندگی هست ک ادمیزاد باید تجربه کنه تا ی سری چیزا ملکه ذهنش بشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از مدتها که مثل همیشه حرف میزدیم بهم گفت: به عشق در یه نگاه اعتقاد داری؟ گفتم نه اعتقاد ندارم، چون همیشه واسه بدست آوردن کسی که دوسش دارم جنگیدم و وقتی دارمش همه ی جونمو میزارم ولی به متنفر شدن با یه حرکت یا یه حرف چرا اعتقاد دارم 🩶 ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کسانی که در روحمان گل می‌کارند را ؛ کجای دلمان بگذاریم که خوب نگهشان داریم !؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s