بگذار دوستت بدارم
تا از اندوه دور بمانم؛
تا از تاریکی بِرَهم
تا از زشتی دور شوم
بگذار دمی در کَفِ دستان تو بخوابم
ای امن ترین مکان ها...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچی بیشتر میریم جلو نااُمیدتر میشیم چون سنمون داره میره بالا و به هیچکدوم از آرزوهامون نرسیدیم.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
میگویند : از هر چیز ، کمی باقی میماند
در شیشه کمی قهوه، در جعبه کمی نان، و
در انسان ؛ کمی درد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غم درنگاهش میرقصیدوصدای ِخنده هایش بلندترازبقیه بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پيشآیدمیجانم،زينبيشمرنجانم
ایدلبرخندانم،آهستهکهسرمستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ی اتفاقایی تو زندگی هست ک ادمیزاد باید تجربه کنه تا ی سری چیزا ملکه ذهنش بشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از مدتها که مثل همیشه حرف میزدیم بهم گفت: به عشق در یه نگاه اعتقاد داری؟ گفتم نه اعتقاد ندارم، چون همیشه واسه بدست آوردن کسی که دوسش دارم جنگیدم و وقتی دارمش همه ی جونمو میزارم ولی به متنفر شدن با یه حرکت یا یه حرف چرا اعتقاد دارم 🩶
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کسانی که در روحمان گل میکارند را ؛
کجای دلمان بگذاریم که
خوب نگهشان داریم !؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s