غم درنگاهش میرقصیدوصدای ِخنده هایش بلندترازبقیه بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پيشآیدمیجانم،زينبيشمرنجانم
ایدلبرخندانم،آهستهکهسرمستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ی اتفاقایی تو زندگی هست ک ادمیزاد باید تجربه کنه تا ی سری چیزا ملکه ذهنش بشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بعد از مدتها که مثل همیشه حرف میزدیم بهم گفت: به عشق در یه نگاه اعتقاد داری؟ گفتم نه اعتقاد ندارم، چون همیشه واسه بدست آوردن کسی که دوسش دارم جنگیدم و وقتی دارمش همه ی جونمو میزارم ولی به متنفر شدن با یه حرکت یا یه حرف چرا اعتقاد دارم 🩶
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کسانی که در روحمان گل میکارند را ؛
کجای دلمان بگذاریم که
خوب نگهشان داریم !؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
همه چیز توی یه جمله خلاصه میشه؛
"طرف باید اهلت باشه."
خیلی حرف تو این جملهی کوتاه هست.
یعنی اگه اهلت باشه، میشناسه تورو.
اگه تورو بشناسه خوب بلده کجا صداشو برات بالا ببره و کجا پایین بیاره.
چه حرفایی رو در گوشت بگه و چه حرفاییو جار بزنه.
خوب میدونه چی حالتو خوب میکنه و چی بد.
اهلت که باشه، اون سر دنیام که بره اهله.
اهلت که نباشه، بغل دستتم نااهله
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من فقط خستم، از رفتن آدمایی ک دوستشون داشتم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
قوی ماندم
نشان دادم که رنجی نمیکشم
رنج ریخت ازچشم هایم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چال روي گونههایت انحصاراً مال من
بعد ازین لطفاً برایِ هیچکس اصلاً نخند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s