همه چیز توی یه جمله خلاصه میشه؛
"طرف باید اهلت باشه."
خیلی حرف تو این جملهی کوتاه هست.
یعنی اگه اهلت باشه، میشناسه تورو.
اگه تورو بشناسه خوب بلده کجا صداشو برات بالا ببره و کجا پایین بیاره.
چه حرفایی رو در گوشت بگه و چه حرفاییو جار بزنه.
خوب میدونه چی حالتو خوب میکنه و چی بد.
اهلت که باشه، اون سر دنیام که بره اهله.
اهلت که نباشه، بغل دستتم نااهله
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من فقط خستم، از رفتن آدمایی ک دوستشون داشتم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
قوی ماندم
نشان دادم که رنجی نمیکشم
رنج ریخت ازچشم هایم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چال روي گونههایت انحصاراً مال من
بعد ازین لطفاً برایِ هیچکس اصلاً نخند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلمون برای خیلی از آدما تنگ میشه ،
ولی اونا لایق اعتماد دوباره نیستن.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دوست داشتم که تا همیشه جز آدمای مهم زندگیم باقی بمونی اما نشد ؛ نخواستی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اره خلاصه همه اینا بالاخره چه خوب چه بد میگذره ولی همیشه یادتون باشه چیو به کی باختید
تو توقع بیجا داری، این آدما حتی با خودشون هم روراست نیستن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک روز میآیی که من دیگر دچارت نیستم، از صبر لبریزم ولی چشم انتظارت نیستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s