شکلات تلخ
من؟ من فقط خستم، از رفتن آدمایی ک دوستشون داشتم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
قوی ماندم
نشان دادم که رنجی نمیکشم
رنج ریخت ازچشم هایم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
چال روي گونههایت انحصاراً مال من
بعد ازین لطفاً برایِ هیچکس اصلاً نخند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دلمون برای خیلی از آدما تنگ میشه ،
ولی اونا لایق اعتماد دوباره نیستن.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دوست داشتم که تا همیشه جز آدمای مهم زندگیم باقی بمونی اما نشد ؛ نخواستی.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
اره خلاصه همه اینا بالاخره چه خوب چه بد میگذره ولی همیشه یادتون باشه چیو به کی باختید
تو توقع بیجا داری، این آدما حتی با خودشون هم روراست نیستن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یک روز میآیی که من دیگر دچارت نیستم، از صبر لبریزم ولی چشم انتظارت نیستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه وقتاییم آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه
«ببین، نکن
دوست داشتنم داره تموم میشه دارم رهات میکنم ببین توروخدا اینجوری نکن.»
ولی نمیتونه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
«سکوت همیشه به معنای رضایت نیست. گاهی یعنی خستهام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمیدهند توضیح دهم.»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s