eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
منی که واسه هیچکس قدم بر نمیدارم واسه تو دوییدم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
جواب هاتون برای خودمه اینجا نمیزارم ولی امیدوارم هرچی خوبه برای شما باشه(:
تو چه بودی که تا دیدمت دیوانه شدم؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یه زمانی فکر میکردم وقتی که از زندگیم بری دیگه نمیتونم مثل قبل سرحال و شاد باشم ، دیگه نمیتونم بخندم ، دیگه نمیتونم اون دخترِ شوخ طبعی که همیشه درحال خندیدن بود باشم ، دیگه نمیتونم شبا بدون فکر و خیال بخوابم ، دیگه نمیتونم به امید پی ام تو گوشیم رو چک کنم ، دیگه نمیتونم جایی برم که باهات آشنا شدم ، من همه این فکرارو تویِ سرم داشتم اما الانم رو ببین تو رفتی واسه همیشه و من هنوز زندم دارم هدف هام رو دنبال میکنم و قوی شدم ، الان مثل قبل با شنیدن اسمت بهم نمیریزم ، عاقل شدم و فهمیدم که در فکر تو بودن ، دیوانگیه... :| https://eitaa.com/bestrong_s
شاید "ابد" کلمه ای برای خاطرات بود نه آدما. :| https://eitaa.com/bestrong_s
تحت هیچ شرایطی به کسی که قبلا نا امیدت کرده برنگرد. :| https://eitaa.com/bestrong_s
« رفتنت نقطہ‌ی پایان خوشۍهایم بود! دلم از هرچہ‌ و هرکس کھ‌ بگویۍ سیر است ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
به یکدیگر نگاه کردند، غرور اجازه نمیداد نزدیک شوند. پس از هم دور شدند. و این شروعِ تمام شدنِ صمیمیتشان بود. :| https://eitaa.com/bestrong_s