وقتی میگیم شاملو ، یاد آیدا میوفتی و حواست به زن اول و دومش نیست. وقتی میگیم شهریار ، یاد ثریا میوفتی و حتی نمیدونی یه روزی دختری به اسم لاله عاشق شهریار بوده. همیشه تو داستانا یکی هست که بیشتر عاشق بوده ، بیشتر اذیت شده، بیشتر نادیده گرفته شده. ولی خب هیچ وقت اون طوری که باید دوست داشته نشده و خیلی زود فراموش شده.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حرف ناگفته زیادست ولی میگذریم، آمد و بُرد و زد و خورد،حلالش باشد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
معلومه که ناراحت میشم و به روی خودم نمیارم. معلومه که میریزم تو خودم و بروز نمیدم.
اره معلومه که دهن خودم رو صاف میکنم ولی هیچی نمیگم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پرسید " رها کردن سخت بود؟ " گفتم " نه به اندازهی نگه داشتنِ چیزی که واقعی نبود "
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دل شکستن ک هنر نیست!!
این جمله رو کسی یادم داد ک خودش دلم رو شکست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s