معلومه که ناراحت میشم و به روی خودم نمیارم. معلومه که میریزم تو خودم و بروز نمیدم.
اره معلومه که دهن خودم رو صاف میکنم ولی هیچی نمیگم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پرسید " رها کردن سخت بود؟ " گفتم " نه به اندازهی نگه داشتنِ چیزی که واقعی نبود "
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دل شکستن ک هنر نیست!!
این جمله رو کسی یادم داد ک خودش دلم رو شکست
↯
https://eitaa.com/bestrong_s