eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
چرا هیچوقت نتونستم جواب آدمایی ک با قلبم بازی کردنو درست بدم؟
امشب خیلی شبه
‌ بس که دلتنگم اگر گریه کنم می‌گویند، قطره‌ای قصد نشان دادن دریا دارد ... ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست! شبتون بخیر✨ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کسی ک دوستت داره نمیتونه بهت بی محلی کنه ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
ی دیالوگی تو فیلم mother ، میگفت: 《ت هیچ وقت عاشق خود من نبودی، عاشق این بودی که من اینهمه دوست دارم》 و چقدر آدما تو زندگیمون موندن فقط بخاطر اینکه دیگه هیچکس اندازه ما دوسشون نداشت. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
کاشکی قدرت اینو داشتم خاطراتی که آدما با من دارن رو پاک کنم و بعد از زندگیشون محو بشم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
و اما نیمه شبی کوله بارم را برداشته و از میان تمام اندوهاتم پر خواهم کشید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قصه‌ها هست ولی طاقت ابرازم نیست
پاييز مثل يه آدميه كه ته دلش يه حرفایی مونده كه هيچوقت به كسى كه "بايد" نميگه‌ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s