شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر ✨
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
ی وقتا ی موقعیتایی پیش میادک متوجه میشی گفتن ی سری حرفا ارزش نداره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
در ظاهر روی پاهایم ایستادهام
گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم
اما حقیقت این است که خسته هستم
میخواهم فرار کنم
میخواهم بروم و ناپدید شوم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اینو یادت باشه هیچوقت نمیتونی در خونه ایی رو بزنی که یه روزی تموم شیشه هاشو شکوندی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
-کاش آنقدر خزان سخت بگیرد بر من
تا فراموش کنم برگ و بری داشتهام...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نوعی بی خیالی هست که معمولا بعد از انتظارکشیدن های طولانی پیش می آید.. بعد از مدتها تلاش کردن دویدن و به در و دیوار زدن بعد از مدتها خواستن بی نتیجه!یکدفعه احساس می کنی خسته ای، بریده ای، دیگر توانش را نداری و هیچ چیز برایت مهم نیست..به اینجا که میرسی فقط دلت میخواهد تماشا کنی برایت فرقی نمیکند رسیدن یا نرسیدن..آمدن یا نیامدن، ماندن یا رفتن.. به اینجا که میرسی نه دلتنگ می شوی نه دلخوش.. می گویی بی خیال! و این بی خیالی غمگین ترین حس دنیاست...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
یهو یجوری همه چی میپیچه بهم که دقیق نمیدونم باید برای کدوم ناراحت باشمو استرس کدومو بکشم و بشینم به کدومش فکر کنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s