اینو یادت باشه هیچوقت نمیتونی در خونه ایی رو بزنی که یه روزی تموم شیشه هاشو شکوندی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
-کاش آنقدر خزان سخت بگیرد بر من
تا فراموش کنم برگ و بری داشتهام...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نوعی بی خیالی هست که معمولا بعد از انتظارکشیدن های طولانی پیش می آید.. بعد از مدتها تلاش کردن دویدن و به در و دیوار زدن بعد از مدتها خواستن بی نتیجه!یکدفعه احساس می کنی خسته ای، بریده ای، دیگر توانش را نداری و هیچ چیز برایت مهم نیست..به اینجا که میرسی فقط دلت میخواهد تماشا کنی برایت فرقی نمیکند رسیدن یا نرسیدن..آمدن یا نیامدن، ماندن یا رفتن.. به اینجا که میرسی نه دلتنگ می شوی نه دلخوش.. می گویی بی خیال! و این بی خیالی غمگین ترین حس دنیاست...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
یهو یجوری همه چی میپیچه بهم که دقیق نمیدونم باید برای کدوم ناراحت باشمو استرس کدومو بکشم و بشینم به کدومش فکر کنم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
جالبه
هر موقع از کسی دفاع کردم تهش خودم آدم بده داستان شدم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم
و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای میگویم که هنوز نیامده
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد . . !
:|
https://eitaa.com/bestrong_s