eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی دلم از کسی گرفته ک میخام براش بمیرم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نوعی بی خیالی هست که معمولا بعد از انتظارکشیدن های طولانی پیش می آید.. بعد از مدتها تلاش کردن دویدن و به در و دیوار زدن بعد از مدتها خواستن بی نتیجه!یکدفعه احساس می کنی خسته ای، بریده ای، دیگر توانش را نداری و هیچ چیز برایت مهم نیست..به اینجا که میرسی فقط دلت میخواهد تماشا کنی برایت فرقی نمیکند رسیدن یا نرسیدن..آمدن یا نیامدن، ماندن یا رفتن.. به اینجا که میرسی نه دلتنگ می شوی نه دلخوش.. می گویی بی خیال! و این بی خیالی غمگین ترین حس دنیاست... :| https://eitaa.com/bestrong_s
یهو یجوری همه چی میپیچه بهم که دقیق نمیدونم باید برای کدوم ناراحت باشمو استرس کدومو بکشم و بشینم به کدومش فکر کنم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
جالبه هر موقع از کسی دفاع کردم تهش خودم آدم بده داستان شدم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از شوق شنبه هایم می‌گویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای می‌گویم که هنوز نیامده
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد . . ! :| https://eitaa.com/bestrong_s
و بودن‌هایشان، شبیه نبودن بود. :| https://eitaa.com/bestrong_s
نفهم‌ترین عضو بدن؛ دله....! صبح تا شب براش توضیح میدی باز شب که میشه میپرسه چرا ؟! :| https://eitaa.com/bestrong_s
این قمار عاقبتش جان مرا میبازد
حالا درسته که من دارم از همه دور میشم ولی تو چرا سعی نکردی نزدیکم بشی؟! ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دخترا حسِ اولويت بودن رو بيشتر از هر چيزی دوست دارن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s