بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دردیست به جانم ولی نیست طبیبی
پنهان شده در خندهی من بغضِ عجیبی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو بهار را دوست میداری من پاییز را
زندگی تو بهار است، زندگی من پاییز
گونهی سرخ تو، سرخ گل بهاری است
چشمان خستهی من آفتاب بی رنگ پاییز
اگر من گامی به جلو بردارم
در آستانه یخ زدهی زمستان خواهم بود
اگر تو گامی به پیش می آمدی
و من گامی واپس میگذاشتم
به هم میرسیدیم
در تابستان گرم و بلند
او رفت
و صبر رفت
و تحمل تمام شد .
اَز هم گسست
سلسلهی اِختیارِ ما
گفت اَز تو یاد میکنم
اَما وفا نکرد
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه به تنهایی از پس مشکلات بربیای و قویتر از قبل برگردی، آدم خطرناکی هستی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بله، بسیاری از ما کسانی را در دلمان نگهداری میکنیم که مدتهاست وانمود میکنیم دست از آنها برداشتهایم. کسانی که حتی دیگر بودنشان را نمیخواهیم، تنها نیاز داریم از یاد نبریم دوستشان داشتهایم، زیرا آخرینبار بوده که درست و حسابی زنده بودهایم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گفتی چه کسی؟ در چه خیالی؟ به کجایی؟
بیتاب توام، محو توام، خانه خرابم...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
خوبم
خیلی خوب...
مگر میشود
به فکر تو بود و خوب نبود
تو را خیال داشت و بد بود
من خوبم قشنگِ عزیز
راستی تا یادم نرفته بگویم
دوستت دارم
نه مثل دیروز
نه مثل امروز
نه حتی مثلِ اولِ سطر
تو را یک جورِ دیگر دوست دارم
بیشتر از هر جور ...