جایی دورتر از خودم ایستادهام به تماشای
کسی که جای من زندگی میکند
چه بیرحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
تا تو را دیدم ندا آمد که این عشق شماست
در میان غصه های من همینم مانده بود
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
- مرگ چه شكليه؟!
+شكلِ من، وقتى بعدِ اين انتظارِ طولانى براى ديدنت، دارم ازت خداحافظى میكنم!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
درد همیشه توی گریه کردن نیست
بعضی وقتا توی بزرگترین
لبخند ها هم وجود داره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه بخشی از من درد میکنه
که براش تصویری ندارم،صدایی ندارم،
مکانی ندارم،حالتی ندارم،توصیفی ندارم
فقط میتونم بگم یه بخشی از من درد میکنه...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
ازم نپرس اگه نباشی چیکار میکنم
هنوز راهی برای بدون قلب زنده موندن پیدا نشده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هر دوی ما یک نفر را تنها گذاشتیم
اول تو مرا
سپس من خودم را...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s