ازم نپرس اگه نباشی چیکار میکنم
هنوز راهی برای بدون قلب زنده موندن پیدا نشده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هر دوی ما یک نفر را تنها گذاشتیم
اول تو مرا
سپس من خودم را...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا وجود نداره، بعدا روز شب میشه بعدا علاقه از بین میره ، بعدا زندگی تموم میشه، بعدا تو م
بعدا ؟
بعدا دیگه با نوتیفت نمیخندم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما جورین ك هرچقدرم خوب باشی
فقط اون قسمتی رو یادشون میمونه
که خوب نبودی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم چم شده ولی هرچقد میخوابم بازم خوابم میاد دلیلی برای بلند شدن ندارم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انقدر دوستت دارم که حتی اگه کل روزم با تو سر کنم درست همون لحظه که داری میری دلم برات تنگ میشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s