شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا وجود نداره، بعدا روز شب میشه بعدا علاقه از بین میره ، بعدا زندگی تموم میشه، بعدا تو م
بعدا ؟
بعدا دیگه با نوتیفت نمیخندم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما جورین ك هرچقدرم خوب باشی
فقط اون قسمتی رو یادشون میمونه
که خوب نبودی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیدونم چم شده ولی هرچقد میخوابم بازم خوابم میاد دلیلی برای بلند شدن ندارم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
انقدر دوستت دارم که حتی اگه کل روزم با تو سر کنم درست همون لحظه که داری میری دلم برات تنگ میشه.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه دریا بودی ، غرقت میشدم .
اگه جنگل بودی ، توت گم میشدم .
اگه آسمون بودی، برات پرواز میکردم .
اگه جادو بودی ، هری پاتر میشدم .
اگه خودکار بودی ، نویسنده میشدم .
اگه کتاب بودی ، دانشمند میشدم .
اگه قهوه بودی ، تا ابد بیدار میموندم .
و اگه سرطان بودی ، واست میمردم . .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
از وقتی دوست داشتنت
در رگهایم جریان گرفت
جور دیگر زندهام
انگار ماهیهای سرخ
زیر پوستم
راهِ دریا را پیدا کرده اند؛